Létáme z Ostravy do celého světa

Létáme z Ostravy do celého světa

Více info
Přímé lety do Španělska s Ryanair – Málaga a Girona

Přímé lety do Španělska s Ryanair – Málaga a Girona

Více info
Užijte si léto naplno!

Užijte si léto naplno!

Více info
Objevte kouzlo Girony – perly Katalánska!

Objevte kouzlo Girony – perly Katalánska!

Více info
00:10
LOT503
Varšava
Více info
00:10
LOT503
Varšava
Plánovaný čas
02.06.2025 00:10
Typ letadla
E75S
09:35
RYR4085
Malaga
Více info
09:35
RYR4085
Malaga
Plánovaný čas
02.06.2025 09:35
Typ letadla
B38M
05:30
LOT504
Varšava
 – NÁSTUP 05:15
Více info i
05:30
LOT504
Varšava
NÁSTUP 05:15
Plánovaný čas
02.06.2025 05:30
Typ letadla
E75S
10:00
RYR4086
Malaga
 – NÁSTUP 09:45
Více info i
10:00
RYR4086
Malaga
NÁSTUP 09:45
Plánovaný čas
02.06.2025 10:00
Typ letadla
B38M
00:10
LOT503
Varšava
Více info
00:10
LOT503
Varšava
Plánovaný čas
02.06.2025 00:10
Typ letadla
E75S
05:30
LOT504
Varšava
 – NÁSTUP 05:15
Více info i
05:30
LOT504
Varšava
NÁSTUP 05:15
Plánovaný čas
02.06.2025 05:30
Typ letadla
E75S
09:35
RYR4085
Malaga
Více info
09:35
RYR4085
Malaga
Plánovaný čas
02.06.2025 09:35
Typ letadla
B38M
10:00
RYR4086
Malaga
 – NÁSTUP 09:45
Více info i
10:00
RYR4086
Malaga
NÁSTUP 09:45
Plánovaný čas
02.06.2025 10:00
Typ letadla
B38M

Ztráta zavazadla

V případě ztráty nebo poškození zavazadel kontaktujte prosím neprodleně přepážku Reklamací zavazadel v příletové hale. Pro reklamaci je nutné doložit zavazadlový lístek a ústřižek palubní vstupenky. Na základě těchto dokladů bude vypsán protokol tzv. PIR, který je nezbytným dokladem pro uplatnění reklamace u leteckého dopravce.
V případě ztráty zavazadel je po jejich nalezení cestující kontaktován a zavazadla jsou bezplatně doručena na domluvenou adresu (hotel, bydliště, firma atd.).
Pokud není zavazadlo nalezeno (časové limity jsou u jednotlivých dopravců různé), obdrží cestující pokyny jak dále postupovat v jednání s příslušnou leteckou společností.

Poškození zavazadla

Při poškození zavazadel uplatňují cestující stejný postup jako při jejich ztrátě. Po příletu je nutné neprodleně kontaktovat přepážku Reklamací zavazadel, prokázat se palubní vstupenkou a dokladem k zavazadlu. Po sepsání protokolu obdrží cestující pokyny jak postupovat dále. Tyto pokyny obecně vyžadují zaslání dokladů o ceně opravy zavazadla, případně potvrzení o jeho neopravitelnosti, kopii letenky a zavazadlového lístku na příslušnou leteckou společnost. Další jednání pak probíhají mezi cestujícím a leteckou společností.

Kontakt

reklamace@airport-ostrava.cz
+420 597 471 135


Doporučujeme

Na co bychom vás chtěli upozornit