Nechte se okouzlit vánoční Varšavou

Nechte se okouzlit vánoční Varšavou

Více info
Objevujte svět. Letecky přes Varšavu

Objevujte svět. Letecky přes Varšavu

Více info
00:15
LOT503
Warszawa
Více info
00:15
LOT503
Warszawa
Plánovaný čas
28.11.2022 00:15
Typ letadla
E170
05:20
LOT504
Warszawa
 – NÁSTUP 05:05
Více info i
05:20
LOT504
Warszawa
NÁSTUP 05:05
Plánovaný čas
28.11.2022 05:20
Typ letadla
E170
00:15
LOT503
Warszawa
Více info
00:15
LOT503
Warszawa
Plánovaný čas
28.11.2022 00:15
Typ letadla
E170
05:20
LOT504
Warszawa
 – NÁSTUP 05:05
Více info i
05:20
LOT504
Warszawa
NÁSTUP 05:05
Plánovaný čas
28.11.2022 05:20
Typ letadla
E170

Ztráta zavazadla

V případě ztráty nebo poškození zavazadel kontaktujte prosím neprodleně přepážku Reklamací zavazadel v příletové hale. Pro reklamaci je nutné doložit zavazadlový lístek a ústřižek palubní vstupenky. Na základě těchto dokladů bude vypsán protokol tzv. PIR, který je nezbytným dokladem pro uplatnění reklamace u leteckého dopravce.
V případě ztráty zavazadel je po jejich nalezení cestující kontaktován a zavazadla jsou bezplatně doručena na domluvenou adresu (hotel, bydliště, firma atd.).
Pokud není zavazadlo nalezeno (časové limity jsou u jednotlivých dopravců různé), obdrží cestující pokyny jak dále postupovat v jednání s příslušnou leteckou společností.

Poškození zavazadla

Při poškození zavazadel uplatňují cestující stejný postup jako při jejich ztrátě. Po příletu je nutné neprodleně kontaktovat přepážku Reklamací zavazadel, prokázat se palubní vstupenkou a dokladem k zavazadlu. Po sepsání protokolu obdrží cestující pokyny jak postupovat dále. Tyto pokyny obecně vyžadují zaslání dokladů o ceně opravy zavazadla, případně potvrzení o jeho neopravitelnosti, kopii letenky a zavazadlového lístku na příslušnou leteckou společnost. Další jednání pak probíhají mezi cestujícím a leteckou společností.

Kontakt

reklamace@airport-ostrava.cz
+420 597 471 135


Doporučujeme

Na co bychom vás chtěli upozornit