Objevujte svět. Letecky přes Varšavu

Objevujte svět. Letecky přes Varšavu

Více info
Vyberte si svou dovolenou!

Vyberte si svou dovolenou!

Více info
09:15
TVS2281
HERAKLION
Více info
09:15
TVS2281
HERAKLION
Plánovaný čas
01.10.2023 09:15
Typ letadla
B738
11:30
TVS1347
MARSA ALAM
Více info
11:30
TVS1347
MARSA ALAM
Plánovaný čas
01.10.2023 11:30
Typ letadla
A320
11:30
TVS1341
HURGHADA
Více info
11:30
TVS1341
HURGHADA
Plánovaný čas
01.10.2023 11:30
Typ letadla
A320
02:45
TVS1340
HURGHADA
 – NÁSTUP 02:30, POSTUPUJTE DO GATE A1, ZPOŽDĚNO 02:45
Více info i
02:45
TVS1340
HURGHADA
NÁSTUP 02:30, POSTUPUJTE DO GATE A1, ZPOŽDĚNO 02:45
Předpoklad
01.10.2023 02:45
Typ letadla
A320
02:45
TVS1340
HURGHADA
 – NÁSTUP 02:30, POSTUPUJTE DO GATE A1, ZPOŽDĚNO 02:45
Více info i
02:45
TVS1340
HURGHADA
NÁSTUP 02:30, POSTUPUJTE DO GATE A1, ZPOŽDĚNO 02:45
Předpoklad
01.10.2023 02:45
Typ letadla
A320
09:15
TVS2281
HERAKLION
Více info
09:15
TVS2281
HERAKLION
Plánovaný čas
01.10.2023 09:15
Typ letadla
B738
11:30
TVS1347
MARSA ALAM
Více info
11:30
TVS1347
MARSA ALAM
Plánovaný čas
01.10.2023 11:30
Typ letadla
A320
11:30
TVS1341
HURGHADA
Více info
11:30
TVS1341
HURGHADA
Plánovaný čas
01.10.2023 11:30
Typ letadla
A320

Ztráta zavazadla

V případě ztráty nebo poškození zavazadel kontaktujte prosím neprodleně přepážku Reklamací zavazadel v příletové hale. Pro reklamaci je nutné doložit zavazadlový lístek a ústřižek palubní vstupenky. Na základě těchto dokladů bude vypsán protokol tzv. PIR, který je nezbytným dokladem pro uplatnění reklamace u leteckého dopravce.
V případě ztráty zavazadel je po jejich nalezení cestující kontaktován a zavazadla jsou bezplatně doručena na domluvenou adresu (hotel, bydliště, firma atd.).
Pokud není zavazadlo nalezeno (časové limity jsou u jednotlivých dopravců různé), obdrží cestující pokyny jak dále postupovat v jednání s příslušnou leteckou společností.

Poškození zavazadla

Při poškození zavazadel uplatňují cestující stejný postup jako při jejich ztrátě. Po příletu je nutné neprodleně kontaktovat přepážku Reklamací zavazadel, prokázat se palubní vstupenkou a dokladem k zavazadlu. Po sepsání protokolu obdrží cestující pokyny jak postupovat dále. Tyto pokyny obecně vyžadují zaslání dokladů o ceně opravy zavazadla, případně potvrzení o jeho neopravitelnosti, kopii letenky a zavazadlového lístku na příslušnou leteckou společnost. Další jednání pak probíhají mezi cestujícím a leteckou společností.

Kontakt

reklamace@airport-ostrava.cz
+420 597 471 135


Doporučujeme

Na co bychom vás chtěli upozornit