Létáme z Ostravy do celého světa

Létáme z Ostravy do celého světa

Více info
Málaga letecky z Ostravy

Málaga letecky z Ostravy

Více info
Užijte si léto naplno!

Užijte si léto naplno!

Více info
14:10
LOT501
Varšava
Více info
14:10
LOT501
Varšava
Plánovaný čas
22.10.2024 14:10
Typ letadla
E75S
14:45
LOT502
Varšava
 – NÁSTUP 14:30
Více info i
14:45
LOT502
Varšava
NÁSTUP 14:30
Plánovaný čas
22.10.2024 14:45
Typ letadla
E75S
14:10
LOT501
Varšava
Více info
14:10
LOT501
Varšava
Plánovaný čas
22.10.2024 14:10
Typ letadla
E75S
14:45
LOT502
Varšava
 – NÁSTUP 14:30
Více info i
14:45
LOT502
Varšava
NÁSTUP 14:30
Plánovaný čas
22.10.2024 14:45
Typ letadla
E75S

Ztráta zavazadla

V případě ztráty nebo poškození zavazadel kontaktujte prosím neprodleně přepážku Reklamací zavazadel v příletové hale. Pro reklamaci je nutné doložit zavazadlový lístek a ústřižek palubní vstupenky. Na základě těchto dokladů bude vypsán protokol tzv. PIR, který je nezbytným dokladem pro uplatnění reklamace u leteckého dopravce.
V případě ztráty zavazadel je po jejich nalezení cestující kontaktován a zavazadla jsou bezplatně doručena na domluvenou adresu (hotel, bydliště, firma atd.).
Pokud není zavazadlo nalezeno (časové limity jsou u jednotlivých dopravců různé), obdrží cestující pokyny jak dále postupovat v jednání s příslušnou leteckou společností.

Poškození zavazadla

Při poškození zavazadel uplatňují cestující stejný postup jako při jejich ztrátě. Po příletu je nutné neprodleně kontaktovat přepážku Reklamací zavazadel, prokázat se palubní vstupenkou a dokladem k zavazadlu. Po sepsání protokolu obdrží cestující pokyny jak postupovat dále. Tyto pokyny obecně vyžadují zaslání dokladů o ceně opravy zavazadla, případně potvrzení o jeho neopravitelnosti, kopii letenky a zavazadlového lístku na příslušnou leteckou společnost. Další jednání pak probíhají mezi cestujícím a leteckou společností.

Kontakt

reklamace@airport-ostrava.cz
+420 597 471 135


Doporučujeme

Na co bychom vás chtěli upozornit