Wánoce we Waršavě

Wánoce we Waršavě

Více info
Létejte po světě za akční ceny!

Létejte po světě za akční ceny!

Více info
Létáme z Ostravy do celého světa

Létáme z Ostravy do celého světa

Více info

Hledáme motivované a zkušené kolegy v oblasti plánování a nákupu. Přidejte se k nám a pomozte nám létat ještě výše!

Co Vás čeká?

  • Plánování a strategické řízení v oblasti nákupu
  • Zajištění dodávek materiálu a služeb
  • Komplexní řízení činností souvisejících s nákupními procesy uvnitř organizace
  • Vyjednávání cen s dodavateli
  • Hledání nových nákupních zdrojů, správa evidence poptávek
  • Monitoring skladových zásob a udržování definovaných skladových zásob
  • Vyhledávání úspor a optimalizace nákupních procesů
  • Řešení reklamací v rámci dodavatelsko-odběratelských vztahů
  • Spolupráce s týmem odborníků a letištním personálem

Co očekáváme?

  • VŠ/SŠ vzdělání v oblasti ekonomiky, managementu nebo podobného oboru
  • Předchozí zkušenosti na pozici nákupčího výhodou
  • Velmi dobré komunikační a vyjednávací schopnosti
  • Strategické uvažování a schopnost dotahovat věci do úspěšného konce
  • Schopnost systematické práce a vyhodnocování dat
  • Aktivní přístup, samostatnost
  • Znalost práce s MS Office (zejména Excel a Word)
  • Znalost anglického jazyka je výhodou

Co nabízíme?

  • Možnost pracovat v atraktivním pracovním prostředí mezinárodního letiště
  • Přátelský a sehraný pracovní kolektiv
  • Možnost růstu a profesního rozvoje v  dynamickém prostředí
  • Stabilní pracovní pozici v prosperující společnosti
  • Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, podpora stravování, penzijní připojištění, školení, zvýhodněná nabídka mobilního operátora a další)
  • Pracovní doba 37,5 hod / týdně

Kontakt jobs@airport-ostrava.cz, své životopisy zasílejte do 15. 11. 2023

Doporučujeme

Na co bychom vás chtěli upozornit